Днями члени Ukrainian Gambling Council підписали меморандум про рекламу азартних ігор. Документ розроблявся кілька місяців легальними організаторами ігор.
Даний меморандум покликаний стати основою для спільного підходу організаторів азартних ігор до реклами (як онлайн, так і офлайн). Документ розроблений з урахуванням принципів відповідальної гри і соціальної відповідальності бізнесу перед гравцями.
Читайте також: Як гральний бізнес збирається збагачувати бюджет України
Зазначається, що меморандум не створює нових законодавчих норм і визначає загальний підхід до визначення форматів розміщення реклами та спонсорства. Документ підписали 11 ліцензованих організаторів азартних ігор:
- Parimatch Ukraine
- Shangri La Kyiv
- Slots City
- First
- PIN-UP.UA
- Cosmolot
- Волна4444
- PokerMatch Ukraine
- FavBet
- GGPoker
- VBET
Ось ключові пункти даного меморандуму:
- забороняється реклама азартних ігор на радіо і телебаченні з 06:00 до 23:00
- забороняється реклама на товарах і в місцях, призначених для осіб молодше 21 року
- забороняється реклама на сайтах, які поширюють порнографію, жорстокість, сцени насильства, приниження честі та гідності, а також агітують за використання наркотиків або закликають до расизму
- в рекламі повинен використовуватися наступний текст:
"Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри"
Меморандум діятиме до 31 жовтня 2025 року, а засновником документа виступить Всеукраїнська Рада гемблінгу (Ukrainian Gambling Council).
Довідка. UGC – всеукраїнська профільна гемблінговая спілка, метою якої є об'єднання всієї легальної індустрії в один орган для забезпечення стабільного та ефективного розвитку грального бізнесу в Україні.
До складу Ради входять 17-ти компаній зі сфери гемблінгу та виступає головною платформою для комунікації між державою і всієї легальної індустрії.